Велосипедна камера зазвичай виготовляється з бутилкаучуку. Бутил — дуже еластичний і герметичний синтетичний каучук. Але, як і у випадку з покришкою, для наповнення компаунда необхідні інші ресурси. Якість камери може значно відрізнятись у залежності від складу гуми. Наприклад, покришки Швальбе мають надзвичайно високу затримку повітря і еластичність. Еластичність дозволяє покривати широкий спектр шин різних розмірів.

Вулканізація у прес-формі покращує однорідність товщини стінок, тим самим зменшуючи вагу і покращуючи затримку повітря. 

Чистота гумової суміші має вирішальне значення для якості камери. Основний матеріал пропускають через сім фільтрів під величезним тиском. Всі камери вставляються у форму для процесу вулканізації. Тільки це забезпечує рівномірну товщину стінок і високу затримку повітря.

Всі екземпляри надувають і зберігають протягом 24 годин для перевірки утримання повітря. Після цього кожна камера ретельно перевіряється індивідуально шляхом візуального огляду. Камери Schwalbe завжди цінувалися німецькими дилерами велосипедів.

Камери покривають більшість розмірів шин завдяки своїй високій еластичності і якості. Всі ніпелі нікельовані та різьбові. Сердечник ніпеля завжди змінний..

Кожна камера Швальбе підлягає вторинній переробці на 100%. Ми можемо використовувати перероблений матеріал при виробництві нових продуктів без втрати якості. Ми розробили на нашому заводі спеціальний процес девулканізації, і він виявився дуже успішним. Кожна стандартна камера Schwalbe складається на 20% з перероблених старих виробів.

Камери з латексу більш еластичні, ніж звичайні бутилові. Це дозволяє їм котитися трохи легше. Їх найбільша перевага полягає у високому рівні захисту від проколів. Високоеластичний латексний матеріал дуже важко проколоти.

Недолік полягає у поганій затримці повітря. Перед кожною поїздкою шину з латексною камерою необхідно регулювати під тиском. Це пояснює, чому латексні камери не підходять для повсякденного використання.

Крім того, латексні камери дуже делікатні і страждають від дії мастила, денного світла, тепла і нерівномірного розширення. Камера також має замінюватися при кожній заміні шини.