Фолдингова шина — це спеціальна версія покришки, яка може складатися. Тут замість дроту в каркасі пучок кевларових ниток. Це дозволяє складати шину і, в залежності від розміру шини, її вага буде меншою на 50-90 грамів.

Сама по собі трубка вшивається безпосередньо у шину. Шину потім наклеюють на спеціальний обід.

Багато професійних гонщиків вважають, що трубки забезпечують кращий контроль і мають більший термін служби та більш плавні повороти. Принаймні, по відношенню до опору коченню, це припущення вже застаріло. Сучасні фолдингові шини давно наздогнали трубчасті шини за показниками. Проте, явна перевага трубок полягає в їх поведінці на спуску. Шина залишається на ободі при будь-яких умовах.

Трубчасті шини — це можливість зменшити вагу на колесі. Сама трубчаста шина важить приблизно стільки ж, скільки фолдингова покришка і її камера.

Недоліком трубок є їхня підгонка. Наклеїти шину на обід за допомогою клею набагато складніше, ніж встановити звичайну покришку. Крім того, трубка не підлягає легкому ремонту, як камера. Невеликі дефекти можна усунути за допомогою рідини для захисту від проколів. В іншому випадку необхідно замінити всю трубчасту шину. Крім того, виробничий процес є більш трудомістким. Ось чому високоякісні шини настільки дорожче. 

Безкамерна система не потребує установки камери. Шина і обід виготовлені таким чином, що їх з’єднання забезпечує повітронепроникне ущільнення. Для цього необхідні спеціальні шини та ободи.

Ми в Schwalbe переконані, що Tubeless — це технологія шин майбутнього. Коли мова йде про максимальну продуктивність на велосипеді, безкамерна технологія дає явні переваги, незалежно від того, MTB, дорожній це велосипед або туристичний. Для всіх активних велосипедистів бескамерка — це правильний вибір.

Безкамерні покришки забезпечують явні переваги у швидкості, комфорті, зчепленні та захисті від проколів. Вони не мають тертя між шинами і камерами, що знижує опір коченню навіть більше, ніж у надлегких шин для змагань. Безкамерні шини можна використовувати з більш низьким тиском накачування без шкоди для продуктивності. Це дає явні переваги в плані комфорту, а також забезпечує більший контроль в критичних ситуаціях і на трасах з поганою поверхнею. У той же час безкамерні системи забезпечують високий захист від проколів. Більш того, вони прекрасно працюють разом із захисною рідиною від проколів.

Безкамерні шини самі по собі можуть використовуватися з камерами. Однак при використанні рідини їх можна перетворити у безкамерні покришки.

Tubeless Easy — назва останнього варіанту шин Tubeless Ready. Нова текстура волокна на корді (SnakeSkin) забезпечує надзвичайно легке безкамерне перетворення. Для таких покришок необхідно використовувати герметик. 

Tubeless Easy — це стандарт для сучасних шин MTB від Schwalbe (Evolution Line). Він замінив існуючі безкамерні шини, а також набув дизайн Tubeless Ready.

Перетворення зі звичайних шин у безкамерні практикується досить давно. Завдяки шинам Schwalbe Tubeless Ready і Tubeless Easy це значно спрощується. Спеціальний борт шини забезпечує герметизацію з ободом та ідеальну усадку. У звичайних шинах ущільнення в області ободу дуже проблемне, тому як воно часто працює тільки з використанням компресору та потребує терпіння. 

Через необхідність високого тиску накачування для шосейного велосипеду, неможливо перетворити класичні шини у безкамерні. Звичайний борт шини не витримає цих сил, і шина напевно відірветься від обода. Обов’язково використовуйте тільки шини, призначені для безкамерного монтажу!