Тільки шини з достатнім тиском можуть витримати активне навантаження. Для дороги чим вище тиск накачування, тим нижче опір кочення. Вірогідність  проколів також нижче при високому тиску.

Якщо тиск занадто низький, це призводить до передчасного зносу шин. Розтріскування боковини є типовим наслідком. 

З іншого боку, недостатньо накачана шина краще поглинає дорожні удари. Тому широкі покришки зазвичай використовуються при більш низькому тиску накачування. Безкамерні шини також можна використовувати при низькому тиску.

Тиск слід перевіряти і регулювати не рідше одного разу на місяць. Навіть найкращі камери постійно втрачають тиск, оскільки, на відміну від автомобільних шин, тиск, необхідний в велосипедних шинах, набагато вище, а товщина стінок значно менша. Втрата тиску в 1 бар на місяць — це нормально. Чим вище початковий тиск, тим швидше відбувається втрата.

При використанні латексних камер, краще перевіряти і регулювати тиск накачування перед кожною поїздкою. Використовуйте манометр для контролю тиску. 

Наш повітряний манометр Airmax Pro ідеально підійде. З ніпелем Shrader тиск можна перевірити і відрегулювати навіть на АЗС. 

Неможливо дати загальну рекомендацію щодо тиску в шинах для конкретного велосипеда або конкретної моделі. «Правильний» тиск в шинах залежить головним чином від навантаження на неї. На це здебільшого впливає вага велосипедиста та багажу. На відміну від автомобіля, вага велосипеда становить лише незначну частину загальної ваги. Крім того, існує велика кількість індивідуальних переваг щодо низького опору кочення або комфорту підвіски.

Допустимий діапазон тиску повітря вказано на боковині покришки. Чим вище тиск накачування, тим нижче опір кочення, знос шин і ймовірність проколу. Чим нижче тиск накачування, тим вище комфорт і зчеплення, які забезпечують покришки.

Фактично тиск у шинах не повинен бути вище або нижче максимального і мінімального значень, зазначених на боковині шини.