Є три типи ніпелів, які стали ринковими стандартами, і важко дати якусь конкретну рекомендацію. Всупереч поширеній думці, основні відмінності в затримці повітря пішли у минуле. У будь-якому виконанні, всі клапани Schwalbe забезпечують відмінну продуктивність і адаптовані для роботи під високим тиском.

Класичний велосипедний клапан Dunlop вже не такий популярний, хоча і більшість велосипедистів знайомі з ним. Сердечник клапана може бути легко замінений, і повітря може бути випущено дуже швидко. Монтаж камери з клапаном Dunlop більш незручний, тому що необхідно видалити сердечник клапана і контргайку, щоб клапан пройшов через отвір ніпеля. Накачування можливо тільки після того, як сердечник і гайка повернуться на місце.

З традиційними клапанами Dunlop неможливо перевірити тиск накачування. Проте, Schwalbe Dunlop забезпечує повернення повітря, так що тепер можна перевіряти тиск накачування за допомогою манометру Airmax.

Ніпель Presta потребує менший отвір для ободу, і тому він особливо добре підходить для вузьких ободів гоночних велосипедів.

Його можна заблокувати вручну гайкою. Перед накачуванням необхідно послабити. Новачки часто мають з цим деякі проблеми, адже тонкий верхній штифт можна легко зігнути при установці і знятті роз’єму насоса.

Майте на увазі, що використання камер Presta на ободах з більшими отворами часто призводить до відриву клапана, коли гострі металеві края навколо отвору клапана відрізають шток клапана від камери.

Автомобільний ніпель Schrader дуже легко накачується навіть на будь-якій АЗС і не викликає проблем.

Гайка ободу фіксує ніпель. Гайка обода повинна бути затягнута тільки вручну. Ніколи не затягуйте гайку плоскогубцями, тому як це може призвести до пошкодження камери.

Відрив ніпеля може статися, якщо він був встановлений під натягом.

Інша причина — установка камери з клапаном Presta в обод з великим отвором для ніпеля. Металевий край отвору клапана може зрушити шток клапана від камери.

Майте на увазі, що є також ободи, які мають правильний отвір клапану 6,5 мм зовні, але більший отвір 8,5 мм всередині, що викликає проблему. Надмірно затягнута гайка тільки посилює проблему відриву. Основна роль гайки ободу полягає у фіксації ніпеля на місці підчас накачування.

У більшості випадків відрив ниппеля відбувається через прослизання шини. Постійне поліпшення гальмівних характеристик і низький тиск в шинах часто призводять до такого. 

Більш високий тиск у шинах значно зменшує прослизання. 

Ми впроваджуємо технологію Limited Slip Technology (LST) у фолдингових  балонних шинах Schwalbe. Вони покриті спеціальним гумовим шаром, який значно знижує прослизання шини / обода.

Теоретично використання тальку також корисне. Це може зменшити тертя між шиною і камерою. Однак на практиці, якщо тальк виявиться між шиною і ободом, то це тільки посилить проблему.

Деякі ободи мають такі слизькі поверхні, що навіть LST не вистачає на сто відсотків. З дисковими гальмами проблема значно зменшується.