• Ободна стрічка повинна повністю і надійно закривати всі отвори для шприх (мал. 1).
  • Дотримуйтесь всіх позначок напрямку обертання на боковині шини. Встановіть одну сторону шини на обід.
  • Трохи накачайте камеру, поки вона не стане округлою. Встановіть ніпель через отвір у ободі.
  • Помістіть камеру в шину (рис. 2).
  • Не використовуйте гострі інструменти (рис. 3).
  • Встановіть іншу сторону покришки на обід. Переконайтеся, що камера не затиснута між ободом та шиною (рис. 4).
  • Ніпель повинен перебувати у вертикальному положенні (рис. 5).
  • Відцентруйте шину перед тим, як накачати її до необхідного тиску.
  • Налаштуйте тиск накачування за допомогою манометра, наприклад, Schwalbe Airmax Pro.
  • Допустимий діапазон тиску повітря вказано на боковині шини. Перевіряйте тиск в шинах не рідше одного разу на місяць за допомогою манометра (рис. 6).

Труднощі монтажу часто виникають, коли діаметри обода і шини не збігаються ідеально.

Ободи можуть мати розбіжність у діаметрі +/- 0,5 мм (D1). Крім того, висота бічної поверхні обода також має розбіг +/- 0,5 мм (G). Допустима похибка становить до +/- 1,5 мм по зовнішньому діаметру (D2) або +/- 4,7 мм по зовнішній окружності. І відповідає максимально можливої різниці у окружності 9,4 мм між найбільшим і найменшим допустимим ободом. Покришка має відповідати цим розмірам. 

Допустиме відхилення шин Schwalbe становить ± 1 мм.

Завжди бажано починати монтаж з боку, протилежного ніпелю.

Використання лопаток для бортування дуже допоможе. Переконайтеся, що борт шини не пошкоджений, почніть заводити шину в обод за допомогою лопаток. При цьому не варто використовувати металеві лопатки.

Монтаж вузьких версій шин Marathon Plus буде особливо складним. Через внутрішній тиск, вона постійно зміщується від центру, і вкрай важко затягнути останні сантиметри покришки через фланець обода. Дуже допоможе, якщо э кому тримати шину з протилежного боку.

Нові лопатки для бортування Schwalbe особливо корисні для таких цілей. Ви можете закріпити лопатку на ободі і тим самим зафіксувати вже змонтовану зону шини. Це запобігне вислизанню борту, поки ви будете утримувати іншу ділянку над фланцем обода.

Коли діаметр обода має максимально допустиме значення, а діаметр покришки мінімальний, буває важко помістити борт шини в посадочне місце обода.

Потрібно трохи накачати шину або нанести мильну воду на борт шини, щоб вони легше ковзали.

Наша монтажна рідина Easy Fit легко наноситься на покришку. Під час накачування борт шини легко ковзає у правильне положення на обод. Через 10 хвилин рідина повністю випаровується.

Коли діаметр обода має мінімальне допустиме значення, а діаметр шини максимальне — покришка не може бути правильно встановлена незалежно від тиску в шині. Як правило, цю ситуацію можна вирішити, відцентрувати шину вручну при низькому тиску накачування.

Переміщуйте покришку великим пальцем, поки лінія обода не буде паралельною ободу навколо шини. Завершіть, повністю накачавши шину.

В даний час обод Hookless вже став стандартом. Це обід з фланцями, спрямованими всередину, з кінцями у формі гачка. 

Ручне центрування. Перш ніж накачати шину до повного тиску, переконайтеся, що вона правильно отцентрирована на ободі. Шина не буде автоматично ковзати у правильне положення під час накачування, як у випадку з ободами з гачком. Якщо шина розташована на ободі нерівномірно, вона легко може зісковзнути з ободу.

 

Максимальний тиск — 4 бар. Ці ободи не підходять для високого тиску. У більшості випадків ви не можете використовувати максимально допустимий тиск у шині для з цими ободами. Відповідно до стандарту ETRTO тиск обмежений п’ятьма барами. Ми рекомендуємо вам не перевищувати чотирьох бар. Вам також слід враховувати, що ці ободи не дуже підходять для вузьких шин або гонщиків.

Крім того, на ринку представлені найсучасніші карбонові Hookless-ободи для MTB. З нашого досвіду, монтаж шин на ці ободи не викликає ніяких проблем. 

Трубки повинні бути добре закріплені на ободах за допомогою, наприклад, клея Schwalbe Tubular!

Підготовка 1:

Для початку встановіть трубку без клею (рис. 2, 8-10). Перевірте довжину ніпеля, при необхідності використовуйте подовжувач. Рекомендуємо встановлювати трубки на ободі з використанням невеликого тиску. Це полегшує фіксацію.

Підготовка 2:

Трохи накачайте шину, поки вона не набуде округлу форму (2). Рівномірно покрийте основну стрічку шаром клею (3) і дайте висохнути не менше 6 годин (5).

На новому ободі видаліть мастило і при необхідності добре зачистіть обід тонким наждачним папером (1). Дотримуйтесь інструкцій виробника ободу! Рівномірно нанесіть шар клею на обід (4) і дайте йому висохнути не менше 6 годин (5).

Після висихання, оцініть, наскільки рівномірно ліг шар клею. Якщо шар дуже нерівний, зніміть всі залишки клею з обода і нанесіть новий (4). Дайте йому висохнути не менше 6 годин (5)!

Монтаж:

Нанесіть свіжий шар клею на шину і обід (6/7). Швидко надягніть трубку і вставте ніпель. Потягніть шину якомога сильніше, щоб вона легко ковзала по краю обода (8-9). 

Центральне положення шин: 

Край базової стрічки буде служити орієнтиром (10). Далі слід провести накачування до 9 бар (11) і притиснути по всьому колу шини. Видаліть залишки клею з бічної стінки обода.

Важливо! Залиште конструкцію після складання під тиском як мінімум на 24 години (12)! Перевіряйте шини регулярно. Ніколи не катайтеся на шинах з пошкодженою або погано закріпленої стрічкою.