Велосипедна шина складається з трьох основних компонентів: каркасу, бортів та протектору. Крім того, майже всі шини Schwalbe мають антипрокольний шар. 

Борт визначає діаметр покришки і забезпечує щільну посадку на обід. Зазвичай борт має дротяну основу. У фолдингових покришках місце дроту займають арамідні волокна. 

Каркас є основою шини. Текстильний матеріал покритий гумою з усіх боків і обрізаний під кутом 45 градусів. Цей кут спрямований у бік руху і завдяки цьому каркас забезпечує необхідну стійкість покришки. Будь-який каркас Schwalbe виготовлений з нейлону. Залежно від вимоги до шини, щільність каркаса може бути різною. 

Гумовий компаунд шини складається з декількох компонентів: 

  • синтетичний каучук;
  • наповнювачі;
  • пом’якшувач (масла або мастила);
  • вулканізуючі засоби;
  • прискорювачі вулканізації, наприклад, оксид цинку;
  • пігменти і барвники.

Залежно від складу зміст каучуку становить близько 40-60%. Наповнювач становить 15-30%, а решта компонентів —  20-35%.

Майже всі шини Schwalbe захищені антипрокольним шаром за винятком спеціальних легких і спортивних шин, де ця функція спеціально виключена. Навіть стандартні шини оснащені ефективним захисним шаром, виготовленим з натурального каучуку і посиленим кевларовими волокнами (K-Guard). В шинах Marathon, рівень захисту GreenGuard товщиною 3 мм забезпечує високий захист від проколів. Крім того, наші шини вищого класу оснащені високоефективними системами захисту від проколів, які спеціально адаптовані до конкретних потреб, наприклад, RaceGuard, V-Guard або SmartGuard. 

Шини виготовляються з підготовлених матеріалів за унікальною технологією. Цей процес, звичайно, був би неможливий без використання новітнього обладнання.

Каркас наноситься на будівельний барабан, ріжеться і потім зрощується. На наступному етапі дріт або арамідні жгути вживлюються, а каркас складається з обох сторін. Матеріал каркасу під кутом 45 градусів тепер утворює шину з діагональною структурою.

На цьому етапі вставляється відповідний захисний шар від проколів. В решті решт, протектор наноситься точно по центру шини.

Далі шина запресовується у форму і за допомогою спеціальної нагрівальної трубки вулканізується при температурі 170 градусів протягом п’яти-шести хвилин.Тільки після вулканізації шина набуває свої пружні властивості.

Після виробничого процесу кожна шина проходить суворий контроль якості. Кожна покришка ретельно перевіряється ще раз. Безперервна перевірка випадкових зразків забезпечує правильну вагу і якість. 

Всі шини Schwalbe виробляються в Індонезії. На нашому сучасному заводі в Швальбе працюють понад 3000 осіб, які виробляють понад мільйон велосипедних шин на місяць.

Завод існує вже більше 20 років. Це спільне підприємство німецької компанії Ralf Bohle GmbH і корейської Hung-A.

Всі шини і всі камери Schwalbe виробляються на власному заводі Schwalbe. Це правило застосовується беззастережно. Schwalbe не купує у інших виробничих потужностей, так само як і шини для інших марок не виробляються.

Це пов’язано з історією компанії. Шини Schwalbe ніколи не виготовляли в Німеччині. У давні часи компанія Bohle була дуже маленьким торговим домом, яка займався всіма видами велосипедних компонентів. Історія Schwalbe починається в 1973 році, коли Ральф Бол вперше імпортував велосипедні шини з Кореї до Німеччини. Це було настільки цікавою справою для нього, що він зосередився виключно на цьому. Тоді, як і сьогодні, бізнес працював у тісному партнерстві з корейською компанією-партнером Hung-A.

Звичайно, місце розташування також пов’язано з трудовитратами. Виробництво велосипедних шин — це в основному ручна робота. З цієї причини виробництво було перенесено з Кореї в Індонезію у 90-х роках.

У Південно-Східній Азії є запаси натурального каучуку — найважливішої сировини для виробництва шин, який необхідно було б імпортувати для виробництва шин в Європі.

Для такої країни, як Індонезія, виробничі потужності Швальбе надають значні можливості для розвитку. Завдяки створенню власної промисловості і переробці регіональної сировини, Індонезія змогла значно підвищити загальний рівень життя за останні роки.

Звичайно, умови праці в Індонезії не можна порівняти з, наприклад, індустріальною Німеччиною. Однак, ми вважаємо, що у наших співробітників хороша робота.

Вони працюють у три зміни. Кожна триває вісім годин; в Індонезії робочий тиждень зазвичай становить шість днів. Рівень заробітної плати набагато вище середнього по країні.

Ми високо цінуємо наших співробітників в Індонезії, підтримуючи гарну робочу атмосферу. Одним із прикладів цього є досвід і особисті навички працівників, які мають вплив на якість готових шин. А надійність і якість є однією з найважливіших властивостей шин Schwalbe.

Щільність каркасу виражається в EPI або (кількість ниток на дюйм). Діапазон каркасів складає 20, 24, 37, 50, 67 і 127 EPI.

В принципі, чим щільніше каркас, тим вище якість шин. Щільний каркас важливий для низького опору коченню і хороших властивостей при їзді. В той же час збільшується захист від проколів, тому що важко проколоти гуму з високою щільністю ниток. 

У більшості наших кращих шин ми використовуємо каркас 67 EPI. Вага та опір коченню можуть бути знижені при використанні каркаса 127 EPI. Але в той же час ці шини більш вразливі до пошкоджень, тому ми навмисно використовуємо 127 EPI тільки для легких гоночних шин, де вага є важливим фактором.

Компаунд повинен мати різні властивості, такі як низький опір коченню, добре зчеплення, витривалість, довговічність.

Ми готуємо універсальний склад для компаунда, який містить всі необхідні властивості, а також спеціальні склад з екстремальними характеристиками. 

Дуже ефективна можливість оптимізувати всі відповідні властивості в одній шині — технологія потрійного з’єднання. Спеціальні гумові суміші використовуються в різних областях протектора — структура, борт, центр — де ці переваги успішно реалізуються. 

Їх добре видно при освітленні фарами автомобіля. Матеріал є світловідбиваючим, тому два крутих світлових кола роблять велосипедиста легко помітним.

Через цю значну перевагу в області безпеки ми почали використовувати світловідбиваючі смуги багато років тому в якості стандарту для всіх високоякісних туристичних і міських шин.