Це сталося у Швейцарії, завдяки двом джентльменам: Чарльзу Гудієру та Джону Бойду Данлопу.

У 1839 році американець Чарльз Гудієр винайшов процес вулканізації і виготовив перший каучук. 50 років потому британський ветеринар Джон Бойд Данлоп винайшов пневматичні шини, які зробили їзду на велосипеді набагато зручнішою. 

Ще в 1845 році шотландець на ім’я Томсон подав заявку на патент пневматичної шини. Але через те, що велосипеди були ще маловідомі, він не знайшов зацікавлених в його ідеї.

Економічний прорив стався з французькими братами Мішлен, які в 1889 році розробили пневматичну шину з окремою камерою. У 1904 році Continental випустила першу шину з протектором.

Історія покришок Schwalbe почалася у 1973 році. До цього велосипедні шини не були якісним продуктом. Цьому і присвятив свою діяльність Ральф Боле, засновник Schwalbe. Він спеціалізувався виключно на велосипедних шинах. З тих пір Schwalbe підтримує численні інновації, такі як серія Marathon, винахід шини Flat-less®, подальший розвиток бескамерной технології та багато іншого.

У 1973 році Ральф Боле вперше імпортував велосипедні шини з Кореї до Німеччини. Їх називали ластівкою. У ті часи Німеччина була найбільшим і найважливішим ринком. З цієї причини «ластівка» була переведена на німецьку мову, тобто Schwalbe.

У Кореї ця крихітна пташка — традиційний знак удачі. Для нас це символізує їзду на велосипеді — швидкий, безтурботний і вільний спосіб пересування. 

Шини Швальбе все ще доступні сьогодні. Наша партнерська компанія HungA поширює їх в основному в азіатських країнах. Однак бренд Schwalbe — це ім’я, яке більш відоме у всьому світі.