Неприємне коливання і тряска зазвичай виникає, коли власні частоти різних велосипедних компонентів (таких як рама, вилка, шини) перекривають одна одну або підсилюють. У більшості випадків це відбувається тільки в певному діапазоні швидкостей.

Ми стикаємося з цим явищем у більшості випадків  після першої заміни шин. Проте, виною всьому якраз не покришка. Це просто несприятлива взаємодія різних компонентів. 

Як правило, проблема виникає, чим більший об’єм і важче шини. Те ж саме відноситься до неправильного розподілу багажу і маленькою жорсткості рами велосипеда. Але немає велосипеда, який був би захищеним від цього. 

Щоб усунути проблему, ви повинні поміняти якийсь із компонентів. Ефект тряски можна усунути, вибравши іншу модель шини або вже змінивши тиск накачування. Заміна рами або вилки, ймовірно, також допоможе, але замінити ці деталі буде дорожче. 

Деякі компаунди дійсно сильно взаємодіють з іншими матеріалами. Тривалий або постійний контакт з іншими гумовими або пластиковими матеріалами викличе міграцію певних кольорових компонентів в контактний матеріал.

Якщо велосипед залишили на тривалий період часу на пластиковій або пофарбованій дерев’яній підлозі, може статися постійна зміна кольору в зоні контакту покришки. Тривалий контакт (наприклад, на складі або під час транспортування) з різнокольоровими шинами, пластиковими матеріалами або пофарбованими поверхнями також може мати таку ж проблему.

Особливо часто високоефективні компаунди є такими «барвниками». Але якщо ми хочемо досягти найкращих властивостей щодо опору коченню і зчеплення, цього фарбувального ефекту, на жаль, не можна уникнути.

Саме з цієї причини ви часто бачите якісні шини з знебарвленим логотипом на маркуванні покришки. Він демонструє, що ця шина оптимізована для робочих характеристик.

Цього правила потрібно неухильно дотримуватися у багатьох аеропортах.

Компенсація тиску в вантажному відсіку пасажирського літака — це стандартна процедура. З іншого боку, при транспортуванні велосипеда зі спущеними шинами ризик пошкодження набагато вище для камер або ободів. З цієї причини ми рекомендуємо тримати шини накачаними під час перевезення літаком. Ми, однак, також усвідомлюємо той факт, що навіть переконливі аргументи мало допоможуть всупереч правилам авіакомпанії.